fbpx

seiklusmängud

toimub aastaringselt

Osalejate arv: 10-800 inimest.

TOIMUSMISPAIK: ÜLE EESTI

HIND: KÜSI PAKKUMIST

Meie pakutavad seiklusmängud jagunevad kolme osasse: meeskonnamängud, individuaalalad ja orienteerumismängud. Herman Eventsi seiklusmängusid on võimalik tellida korraldatava ürituse programmi lisana, kuid võimalik on ka ehitada kogu planeeritav üritus üles neil põhinevalt.  Korraldame seiklusmänge kõikjal üle Eesti ning meie võimekuses on pakkuda neid ka kuni 1000 liikmelistele kollektiividele.

Vajaduse lahedate ja mitmekülgsete seiklusmängude väljamõtlemiseks on andnud elu ise. Nimelt on enamus inimestest tüdinenud küll väärikatest, kuid kulunud aladest nagu köievedu, võrkpalliturniir ja sangpommi rebimine. Seetõttu oleme ise, oma üle kahekümne aastase pikkuse tegutsemisaja vältel, leiutanud palju lahedaid ja humoorikaid meeskonnamänge. Meie mängude läbivateks jooneks on, et need ei tohi olla füüsiliselt rasked ja eeldavad osalejatelt pigem head meeskonnatööd ja leidlikust. Meie prioriteet on, et igaüks, olenemata sportlikest võimetest või vanusest, lahkuks ürituselt positiivse emotsiooniga. 

Nagu öeldud jagunevad seiklused kolmeks- meeskonnamängudeks, individuaalaladeks ja oreienteerumismängudeks.

Orienteerumismängud

Orienteerumismängud jäävad korraldatava ürituse toimumispaiga lähiümbruse loodusesse. Radade pikkus on üldjuhul 2- 3 kilomeetrit ja raja läbimiseks on meeskondadel aega 1 – 1,5 tundi. Orienteerumismängu võitmise eelduseks ei ole raja läbimise kiirus- selle läbimise aega ei võeta ja seega jooksmine ei ole vajalik. Võistkonnaliikmed on tavaliselt väga erineva füüsilise ettevalmistusega ja erinevas vanuses. Seoses sellega väldime me kindlasti olukordi, kus keegi ennast rajal halvasti tunneb.

Võistkonna edukuse ja koha määrab ära pärast orienteerumisraja läbimist toimuv lisaülesanne, mille lahendamiseks vajalikud lähteandmed saab läbitavalt rajalt. Lisaülesande kiireim lahendaja ongi orienteerumismängu võitja. 

Ühe orienteerumismänguna variandina korraldame GPS-viktoriini, kus igas kontrollpunktis on kas Teie kollektiivi või üldisemaid teemasid puudutav küsimus ja vastavad vastusevariandid. Õige vastuse leidmine juhatab osaleja edasi järgmisse punkti, vale aga tagasi eelmisesse.

Teise võimaliku orienteerumismänguna pakume sügavalt omaloomingulist mängu nimega „Tark tuleb tagasi”. Mis ‘lollidest’ saab võite ise aimata. Metsa maha ei jää aga muidugi keegi, seda saame garanteerida. 

Meie meeskonna võimekus on korraldada seiklusmänge ka väga suurtele kollektiividele. Nimelt rotatsioonil ning orienteerumis- ja meskonnamängude komplekteerimisel, suudame hoida inimesi kolme tunni jooksul pidevalt hoogsas tegevuses, pakkudes mitmekülgset ja kvaliteetset meelelahutust.

Meeskonnamängud

Meeskonnamängude mänguväljak koosneb kuni 10 mängupesast. Igas pesas ootab võistkondi üks kuni 10 paralleelset mänguelementi. Pesade ja mänguelementide arv sõltub üritusel osalejate arvust. Mida rohkem on osalejaid, seda rohkem on mängupesasid ja seda vähem on pesades mänge.

Võistkonnad on ühes mängupesas kahekaupa ja pärast ülesande lahendamist liiguvad tiimid rotatsiooni korras järgmisesse pesasse, et juba järgmise meeskonnaga mõõtu võtta.  

Mänguelementidena on mängupesades näiteks suured labürindid, tetrised, kiviheitemasinad, kartulikahurid, kummipaadid, elektriussid, pallirennid jne. Mänguelementide komplekteerimine sõltub kliendi soovidest, ilmast ja ürituse asukohast. Selleks, et saada parem arusaam vaata pilte galeriis.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Individuaalalad

Peale selle on meie varasalves ka terve hunnik lõbusaid ja humoorikaid individuaalvõistlusi. Neid korraldame me tavaliselt programmi lõpus. Seda siis, kui passiivsem osa seltskonnast tahab juba puhata ja märjukest libistada, aga aktiivsem osa möllaks veel. Kuna neil võistlustel saab nalja kõvasti, siis on ka ülejäänute lõbu granteeritud. Taaskord on tegemist selliste aladega, kus toore füüsilise jõu ja võhmaga ei ole otseselt teha  midagi. Seega võiduvõimalused on olemas kõigil, olenemata kehakaalust või vanusest. Aladest mainiks ära mängud „Aeglasemal saavad püksid märjaks” ja „Vesiviktoriin”, vaata galeriid, et saada aimdust. 

Samuti on võimalik kogenud instruktorite juhendamisel proovida kätt nii vibude, ammu kui airsofti püssidega. Viimased on sisuliselt valangutega laskvad õhkrelvad, mis on ehtsatele relvadele äravahetamiseni sarnased. Meil on olemas nii AK-47 kui ka tema otsene konkurent M-16. 

Seega võta meiega julgelt ühendust, et saaksime vastavalt Teie ootustele ja meie kogemustele panna kokku üks meeldejääv seiklusmäng!